Regn

Halloj.
Nu skriver jag igen! :P
Jag är fortfarande sjuk... det är lite jobbigt att må illa hela tiden :/

Men igår kände jag mig faktiskt tillräckligt frisk för att gå ut och övningsköra med pappa. Jag är faktiskt riktigt stolt över mig själv, jag fick inte motorstopp en enda gång och jag startade och stannade flera gånger! :)
Dessutom hämtade vi upp min lillebror och han fick sitta i baksätet... han skrattade åt mig och trodde att jag skulle krocka, men nej nej... jag är en duktig förare :D

Öser det ner i resten av världen just nu också? Det är rätt mysigt. Dock tror jag knappast att det gör det i Marocko iallafall....
Jag måste ju komma ihåg att berätta om hela den resan nån gång. Det var ju så otroligt roligt och häftigt och jag till och med lärde känna folk därnere, hur kul som helst.

Jag kan bjuda på någon bild här nu tills vidare :)







Det finns så mycket mer! :)

Hade bra sålänge 




Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback