Lördag

humör: Pigg
plus: mina nära och kära
minus: fortfarande inga böcker i brevlådan
kläder: mjukiskläder
frisyr: utsläppt
låt: Dark Tranquillity - Misery's Crown
händelse: Z's födelsedag!
dagens drog: Kaffe
dagens måste: Kaffe
saknad: Marocko
önskan idag: att mina böcker kom med posten
ser fram emot: hösten
humör: glad
plus: att det är lördag
minus: bara en dag kvar till skolan
kläder: mjukiskläder
frisyr: sovit på kudden för hårt-frisyr
låt: 30 seconds to mars - Closer to the edge (!!!!!!)
dagens drog: musik
dagens måste: plugga

Vad pigg och glad man kan bli av bara en låt!
Nu ska jag börja titta på Gilmore Girls första säsongen. Jag har sett alla säsonger redan på tv men det var länge sen.... och nu är Heroes slut så jag måste ha något annat att se ;D Jag har alltid en serie på gång för annars blir jag uttråkad. ;D




Skrivet av: Amanda

Hej!



Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med dig, men jag hittar ingen mail. Försöker därmed på detta sätt. Skulle verkligen uppskatta om du kunde maila mig på den mailadress jag uppgav ovan.



Det skulle vara till otroligt stor hjälp. Ha det bra!

2010-08-29 @ 18:05:30

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback