Hej

Nu är det bara några dagar kvar till skolan börjar igen. Mina böcker har inte kommit än!! och jag som måste läsa lite innan det första seminariet...

Just nu sitter jag och lyssnar på musik och är jättetrött! Jag höll på att somna men jag ryckte upp mig själv. Jag kan inte hålla på att sova såhär sent på dagen även om jag så jättegärna vill!

Idag var jag till Karolinska sjukhuset och gav ett blodprov som ett byte för tre biobiljetter! Inte dumt eller hur? Jag har varit med i en undersökning sen jag föddes i stort sett, de undersöker barn som är förtidigt födda och det är jag.... det är bara ca 150 stycken som är med! Som är förtidigt födda alltså, det är också ungefär lika många icke förtidigt födda som är med som gör samma sak som jag för att de ska se skillnad i undersökningen.
Det är lite coolt att de fortfarande håller på med detta och att jag får vara med i en sådan undersökning.

Jag är så glad åt min nya design, den är så snygg och det blir ännu roligare att skriva då! :)

Någon annan som fryser som sina fötter? Det gör jag! Hösten närmar sig! Både roligt och tråkigt tycker jag! :)



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback