Skärtorsdag

Det är skärtorsdag idag! och 1 april. Jag har inte blivit lurad idag.. vad jag vet :) och jag har inte gjort så speciellt mycket idag heller.
På lördag, påskafton, åker jag bort och jag vet inte om jag ska göra uppehåll i bloggandet då. Jag är borta till på tisdag. Jag tror jag ska göra uppehåll faktiskt nu när jag tänker på det för då kanske jag börjar sakna det lite ;) och hittar på en massa kul att blogga om när jag kommer hem :) vad sägs om det ^^



Just nu känns det lite som fredagskväll för alla i familjen är på ett eller annat sätt lediga och det är skärtorsdag och vi har alla suttit och snaskat lite på godisar ;)
Men nu har det blivit lite sent.... mamma och pappa har gått och lagt sig men vi barn är fortfarande uppe. Jag tittar på film och syster och bror tittar på en annan.
Strax går jag nog och lägger mig
Hoppas alla har haft en bra dag och att någon har varit lite lustig eftersom det är 1a april ;)

Skrivet av: Kokorochan

Svar: haha vad roligt xD jag hade blivit så generad ^//^



kramar<3

/kokorochan

2010-04-02 @ 13:24:47
URL: http://kokorochan

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback