tjena tjena

Idag var det sol och riktigt vårväder! Eller hur?!
Jag hade teknik-seminarium hela dagen idag. Vi satt ute lite också, i solen. Det var trevligt :)





Såhär nära DN-skrapan ligger min skola.



och såhär ser skolbyggnaden ut som ligger närmast skrapan (där jag satt och hade teknik idag). Fönstren längst upp är där jag satt.



Japp japp...

Nu ska jag strax sätta mig och titta på Andra Avenyn! Spännande!

Juste! Igår, när jag gick och la mig tidigt.... det blev inte så tidigt ändå för jag låg och läste ut min bok då. Halv tolv var nog klockan när jag släckte lampan. Jag läste ut typ en halv bok på mindre än tre timmar ^^
Men den var så bra och det är tydligen sista boken i den serien.
Åh, men vad ska jag läsa nu då? 

Hoppas alla har en trevlig kväll :) Jag är ledig imorrn! wohoo ^^



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback