soppa, film, kladdkaka

Gissa vad jag åt till middag? :)
Nej.. inte gröt igen :) faktiskt. Som tur var blev det soppa, morotsoppa. Eftersom vi inte hade avocado hemma så kunde vi inte göra guacamole till tacos. vilket var tur för min del eftersom jag just nu inte vill äta något som jag måste tugga.
Så morotsoppa var perfekt.

Nu ska jag fräscha upp mig lite och sen sticka hem till en kompis och se film. Syrran frågade vad jag skulle göra ikväll och jag sa "inget" lite deprimerad... och hon sa att hon skulle till vår kompis doffe. Så jag frågade om jag kunde hänga med :)
Syrran sa också att hon skulle göra kladdkaka.... så det blir en riktigt skön kväll after all :)

godkväll



Skrivet av: martre

Nu hittade jag tillbaka, heeej!

I'm gonna keep my eyes on you!

2010-04-22 @ 21:49:51
URL: http://martre.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback