Regn

Någon som blev påverkad av regnet idag?
Det blev jag!!
Skulle till centrum på ett ärende runt 16-tiden. Jag anade det, jag borde ha vänt när jag kände den där ensamma regndroppen på kinden, tio steg hemifrån. Ett paraply hade hjälpt.. men jag vände inte.... så jag blev blöt :P

Men annars var dagen fin och solen sken. Vi var ute i skogen idag igen och tittade på stubbar. Vissa barn är så himla söta och vissa barn är så himla kluriga och vissa är så himla jobbiga. :P



Nu ska jag äta lite gott och titta på en läskig serie.
Eller läskig och läskig... det handlar om en flicka som kallas Hell Girl och man kan logga in på en hemsida 00:00 på nätet och skriva in namnet på den man hatar och vill hämnas på... då skickas personen i helvetet men priset är att man själv också hamnar i helvetet, dock först efter man dör. 
Den heter Jigoku Shoujo.


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback