Lilla rödluvan

Det är jag!
Dags för en makeover för mig? ;)



Hehe... nä kanske inte...

Nyss åt jag ugnspannkaka här hemma och resten av kvällen blir det städning verkar det som. Fast syrran gör det mesta, det har hon tagit på sig. Eftersom hennes kille kommer hit ikväll och stannar några dagar så är det hon som får städa :P

Idag sprang mina förskolebarn vårruset. Vi hade snitslat en bana i skogen som de fick springa ;) Det var lite kul.. fast de minsta barnen sprang inte, de gick med fröknarna. Hehe.. jag är en fröken ;)

Imorgon är det valborg.... då vill jag titta på brasa!!! Och eventuellt träffa kompisar och hitta på nåt kul :)



Skrivet av: Kokorochan

Svar: haha jag säger ju att det är svårt xD

har du inte sett Buffy? O.O då måste du se den<3 helt enkelt underbar<3 lite läskig ibland också xD den är ju rätt gammal, men ändå så bra ^^



kramar<3

/kokorochan

2010-04-29 @ 18:44:57
URL: http://kokorochan.blogg.se/
Skrivet av: Kokorochan

Svar: jag ÄLSKAR också mangan och animen, just däför var jag tvungen att se filmen ^^ den är ju lite annorlunda, men söt på sitt sätt :D <3



Ja jag har sett den, har den hemma på DVD 8D <3



kramar<3

/kokorochan

2010-04-30 @ 11:27:39
URL: http://kokorochan.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback