Kvällsmys



Det blev lite plugg idag. Men dagen gick så himla fort för jag tog en tupplur mitt på dagen och sen vaknade jag klockan 14:00 !! Då gick det lite för fort. Då kändes det som om dagen låg före mig och jag var efter.
Fast nu känner jag att jag har kommit ifatt den lite. Det är ju fortfarande ganska ljust ute och klockan är snart åtta!

Familjen har käkat paj ikväll. Det var jag som önskade det. Så mamma var snäll och gjorde det ikväll :)



Jag satt på golvet framför ugnen och vaktade så de inte brändes ;)
Det blev de inte! och det blev supergott ^^ 
Nu väntar fredagsmyset. Jag ska titta på Talang och sen kanske Batman Begins. Och påskmust blir det också :D Must är nog nåt av det godaste.








Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback