Krasse

Jag ska så krassefrön!!



Det är faktiskt en uppgift från skolan. En examinationsuppgift. Den handlar om att man ska följa en naturvetenskaplig eller teknisk process och fota den och lägga in bilderna i ett slags program och sen redovisa det.

Allt handlar om processer och naturvetenskap och hållbar utveckling i den här kursen :P

Dock är det här inte den enda examinationen. Det är två till... det här är den "lätta" delen. Men den här delen kommer iallafall vara rolig :)

Titta ut genom fönstret, på bilden. Ser du? Där ute är där de förstörde vårat gamla cykelskjul som jag pratade om för ett tag sen. Jag berättade ju att de skulle göra en tvättstuga där. Och de är i full gång!
Typiskt! Precis utanför vår balkong... och vi kommer höra varje gång någon tvättar där inne... säkert 



Nyss lagade jag middag till familjen... iallafall till de som inte redan hade ätit. Så jag känner mig lite duktig så nu ska jag ta det lite lugnt och titta på serier :)

Ha en trevlig kväll 


Skrivet av: Kokorochan

Svar: precis, då tycker vi samma sak d^o^b <3

ja det gör jag ^^ jag går inget vanligt program faktiskt xD och det heter ingenting heller egentligen haha! Men det är väldigt induviduellt så jag pluggar det jag vill typ xD det är lite svårt att förklara :P jag har gått om också, men inte i gymnasiet, utan det var i högstadiet! Under en period så gick jag inte i skolan pga av många orsaker.. min lillebror blev sjuk var en av dom! Men han är bra nu ^^ vad går du då? :D



kramar<3

/kokorochan

2010-04-20 @ 21:01:05
URL: http://kokorochan.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback