Katter

Hehe, söt film ^^



...älskar såna här videoklipp.

Förresten, kolla på Doffes katt! Som jag träffade ikväll. Han ser lite sur ut här på bilden...



Han är himlans go och mjuk men tyvärr inte lika lekfull som förut. Men mysig är han! Och hans brorsa också.. som är orange, men han fick jag knappt klappa, för det ville han inte! :O



Kladdkakan som jag pratade om... den gick åt fort! Jag tog tre bitar ^^ ...eller mer ^^

Nu strax blir det kvällen för mig och jag ska krypa ner i sängen och ta en lång sovmorgon, för jag ska till skolan först på eftermiddagen imorn :)
Godnatt!

Skrivet av: martre

Kladdkaka... drool Nej men det måste lagas ASAP!

Synd bara att jag inte har en form!

2010-04-23 @ 16:48:40
URL: http://martre.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback