Hellou

Har suttit och pluggat lite nu. Läst och läst och läst.
Nästan direkt efter middagen blev jag så TRÖTT.... klockan var bara sju och jag höll på att somna..
Så jag släckte ögonen ett tag och lutade mig tillbaka. Pappa ropade och frågade om jag ville ha kaffe. JA!! skrek jag (perfekt timing)
Jag somnade nästan. Höll på att tappa boken när jag började få lite liv i ögonen igen. Såfort jag fick i mig lite kaffe så gick det bättre och nu har läsandet av skolböcker slutat. För jag tänkte nämligen lägga mig i sängen och läsa ur en vanlig roman nu. Romaner saknar man närman läser en massa kurslitteratur :P
Jag som är så barnslig läser faktiskt serien En prinsessas dagbok.... och nummer 10 i bokserien har nyligen kommit ut på svenska så den roffade jag åt mig. Jag brukar sluka de här böckerna och det gör jag med den här också.
Lite onödigt egentligen? :P Lägga pengar på en hel bok som man läser ut på nån vecka och som sen bara får stå i bokhyllan och damma i evigheter sen. ^^

Då får jag säga godnatt!! 
...jag vet, det är tidigt, jag är trött!! :P


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback