Hej och godmorgon

Sitter i köket med datorn och ska strax börja titta på Andra Avenyn-avsnittet som jag glömde bort att titta på i onsdags ;)

Senare ska jag kila ner till centrum och försöka hitta nåt på apotek1 som kan hjälpa min mun att inte bli så himla torr! Jag vet inte vad som har hänt riktigt... kvällen efter jag fick gummisnoddarna i munnen så kan plötsligt inte munnen hålla sig fräsch eller vad man nu ska säga. Så jag ska se om det finns nån spray eller nåt som kan fixa det :)

Dricker en flaska påskmust nu... ;) 



Ha en trevlig dag hörrni!
...och förresten... det är Körsbärsblommans dag idag! woho ;P

Skrivet av: martre

Håår! Hur länge sedan var det vi träffades egentligen, sick. I wanna touch that fluff! Haha, påskmust är riktigt trevligt :)



Och varför hade du gummisnoddar i munnen? O.o

2010-04-24 @ 14:34:46
URL: http://martre.blogg.se/
Skrivet av: martre

Juste! Glömde jag bort :D

2010-04-24 @ 17:36:08
URL: http://martre.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback