Gröt!

Imorse åt jag havregrynsgröt.
Nu, till lunch, äter jag risgrynsgröt. För jag känner att det är nästan det enda jag kan äta just nu, gröt, på grund av att mina tänder är så känsliga.



Jag kände igår.. när jag skulle äta middag... pasta... det var svårt! och jobbigt för det gjorde ont i tänderna. Det är ju så känsligt efter att jag har nåt nytt i munnen som "flyttar" på tänderns osv...
Broccolin då!! Där gick det inte alls... jag fick lägga tillbaka min del i skålen för att den första och enda bit jag tog av den var jag nästan tvungen att suga på för att kunna äta :P

Det känns som om jag har gått heldag idag fast det bara har varit ett seminarium på förmiddagen. Men jag känner mig så trött och sliten...
Jag ska nog ta det väldigt lugnt nu på eftermiddagen.

Hade bra sålänge 


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback