Gårdskiss

Snart sticker jag till skolan. Men först ska jag göra i ordning lite lunch.
Nyss kom jag hem från ett besök på min praktikplats. Meningen var att jag skulle träffa min handledare och ge henne några papper och sen skulle jag också rita av gården!

Den här gårds-skissen ska jag ta med till skolan sen. För jag har ett teknik-seminarium där vi ska använda skisserna på nåt sätt tydligen.

Jag måste säga att det kändes lite mysko att stå där på gården och titta ner i mitt block och rita när alla barnen sprang omkring och alla lärare hade tjocka jackor på sig med överdragsbyxor, medan jag stod där med min vårjacka och tygskor ;P  Det kändes lite som om jag inte passade in. Inte just då. :P

Men jag fick ett härligt välkomnande av barnen när jag kom in i hallen! Flera sa att de hade saknat mig och från en pojke fick jag till och med en kram!

Härligt ^^  

Vi hörs senare ♥

Skrivet av: Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Tack så mycket! Det värmer :) Inläggen är så pass breda för att man ska kunna se stora bilder, men jag är medveten om att det kan vara jobbigt för ögat att läsa när det är brett. Det får man dock stå ut med i detta fall, eftersom det oftast är bilderna som är i fokus :) Tack för ditt tips i alla fall!



Om du inte redan följer med bloglovin' rekommenderar jag dig att börja göra det, så att du inte missar några nya bilder :)



Hoppas du har det fint!

2010-04-12 @ 14:36:23
URL: http://ellerenellen.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback