Disney!!

Jag tänkte lägga upp några klipp med mina favoritlåtar från disneyfilmer. Först tänkte jag någon från Ringaren i Notre Dame och sen från Skönheten och Odjuret.... och jag började leta efter de där låtarna.... och det kom ju upp en massa andra scener och musik från de filmerna och från andra filmer också - som jag också älskar!
.....det blev lite svårt... jag kunde inte bestämma mig!!

De flesta äldre disneyfilmer är så bra och jag älskar musiken och vissa scener. Speciellt slutscener. Typ när Odjuret förvandlas till en söt prins och Belle känner igen honom när hon tittar in i hand underbara blå ögon eller när Pocahontas står där på klippan och vinden blåser i hennes hår eller när Simba ser sin far i skyn och sen ryter sitt värsta på klippan. Allt det där älskar jag.
Så det är lite svårt att bestämma när man ska dra ut några favoritlåtar bara :P
Men det jag kan göra är att jag kan börjar samla på mig de jag tycker om lite efter hand och sen nån gång när jag har samlat tillräckligt kan jag visa :)
...får hoppas att alla här har sett alla disneyfilmer!! :O :O annars blir jag riktigt förvånad 
disney är ju disney ändå :)


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback