Torsdagen

Hejsan!

Det blev en relativt lång dag idag. Började med en föreläsning på förmiddagen som var ganska tråkig. Jag hade varit på toaletten precis innan och hade då tagit av mina ringar när jag tvättade händerna och när jag sedan satt i föreläsningssalen och märkte att jag inte hade några ringar på mig fick jag panik! Jag satt ju mitt i, mitt i allt och kunde inte ta mig ut förens rasten efter en timme då jag sprang tillbaka till toaletten och lyckligtvis fann mina kära ringar som jag i framtiden aldrig kommer ta av mig när jag tvättar händerna på en offentlig toalett igen!
Efter föreläsningen mätte jag upp mamma och vi tog en liten onyttig lunch och åkte till akademibokhandeln och köpte två kurslitteratursböcker till mig. Sedan bar det iväg till tandläkaren där de stoppade upp blå tandkrämsgegga i munnen på mig. De gjorde avtryck så de vet hur de sedan ska montera tandställningen...
Sen fick jag åka hem och då hade klockan hunnit bli tre på eftermiddagen.
Det är skönt att pusta ut efter en händelserik dag, då förtjänar man lite mys på kvällen : )




mina nya böcker och båda verkar vara väldigt intressanta : )


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback