Plugg och helg - går det ihop?

Jag har precis köpt mig två nya böcker och båda är faktiskt väldigt intressanta. Ett par kapitel ska läsas nu och det har jag inget problem med : ) Men imorgon är det fredag och jag har fått erbjudande om att gå ut på kubb. Det är väldigt lockande för att jag har inte varit ute på väldigt länge nu och dessutom kanske jag får mina pengar imorgon ;D.
Sitter just nu och läser ett utdrag ur en bok om "barns uppmärksamhet". Väldigt intressant! Efter den texten ska jag börja lite i en av böckerna så jag har nåt att jobba med på seminariumet imorgon.

Har förresten börjat lyssna mycket på Foo Fighters, Audioslave och Breaking Benjamin nu. Jag känner mig så bra och glad då : ) och det drar minnena tillbaka till varför jag började lyssna till den musik jag gör idag. Kan berätta den historien någon gång...

sångare i Foo Fighters: Dave Grohl

(föredetta) sångare i Audioslave: Chris Cornell

sångare i Breaking Benjamin: Benjamin Burnley

(och alla tre är snygga haha ;))



Nu ska jag fortsätta läsa fram till läggdags.

Godnatt! Hade bra sålänge : )



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback