Maaaaat!

Åh vad jag är hungrig! Men det är inte så lätt när man måste vara inne i skolan vid elva och hinner inte äta mer än frukost också kommer man inte hem förens fem på eftermiddan! Jag hann bara bre en smörgås innan jag gick hemmifrån också köpte jag en kaffe i skolan, men man får ju ingen skollunch på högskola ju så vad ska man göra? Stå och göra en matlåda varje kväll elelr morgon?
Måste fixa det där på nåt sätt....

Jag hoppas att jag inte blir dålig på att uppdatera (som jag vet är tråkigt när man läser en blogg). Men just idag blev det inget inlägg på morgonen också kom jag hem nu ju....
Idag hade jag och min arbetsgrupp förberett en liten redovisning om fältstudien vi gjorde förra veckan på en förskola. Det gick väl helt ok men det verkar som om det inte var betygsbaserat. Den här veckan börjar den andra delen på den här kursen också så det ska bli spännande, vilket påminner mig om att jag måste köpa två nya böcker! Jag har inte fått mitt bidrag än.... måste vara nåt fel om jag inte får det nu på fredag heller.

Vad händer ikväll? Jag ska banne mig ta det lugnt! Imorgon är jag ledig och har en tid hos min frisör =) Det ska bli skönt att klippa sig igen för jag har inte klarat av att fixa ihop mitt hår på ett tag nu förutom direkt efter jag har tvättat det. Den här gången blir det riktigt kort igen som förra gången men det blir ingen färg för jag vill ha min naturliga färg nu :) fast jag saknar mitt mörklila hår en aning ibland ;P men mest bara för att det var långt då också. Men med långt hår kommer konsekvenser!

Jag såg att Foki (http://fokis.se/) hade en tävling om smycken från http://www.cocoo.se/ och jag funderar på om jag ska delta.... det vill säga om jag hittar ett smycke som jag vill ha och tävla för :) En liten rosettring verkar kul att ha. Halsband har jag väl redan och armband använder jag sällen och hårsmycken knappt alls... så det blir ringar kvar och det är faktiskt väldigt snyggt med ringar tycker jag :).

Nu gicka pappa genom dörren så det betyder att mammas mat strax är klart! De skulle äta haj? tror jag... hoppas jag och mamma äter nåt gott för jag är superhungrig!!!

Ha en bra kväll så hörs vi kanske lite senare!




Lyssnar på Foo Fighters just nu ; )


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback