Godkväll!

Som du kanske har sett förnyar jag designen på min blogg lite hur som helst : ) jag kan inte direkt bestämma mig för hur det ska se ut men jag är hur som helst ganska nöjd ändå hur det ser ut även om det inte är så proffesionellt ;P
Om du eller någon annan vet hur man designar en blogg med alla dessa koder så är jag glad för tips! : )

Just nu sitter jag här igen med min kopp kaffe, det har precis varit taco-middag här hemma en måndagskväll av någon anledning. Lillebror stack till scoutgården och syrran till en kompis så jag är ensam med mamma och pappa igen som alltid :P tänk om det alltid kommer vara såhär; jag är det sorgliga barnet som aldrig flyttar hemmifrån... nej så får det inte bli! :P
Snart ska jag sätta igång med en liten stödordlista, för imorgon då jag ska ha en liten muntlig redovisning. Redan nu känner jag mig ganska fri men imorgon eftermiddag lär jag känna mig ännu friare, då är allt med den här delen av kursen är avklarad! också har jag en dag ledig (på onsdag) men sen börjar föreläsningarna igen, fast det fasar jag inte över... föreläsningar är ganska intressanta och det är roligt att gå på dem för man känner sig så duktig när man sitter i en stor fin sal med en massa andra (för det mesta äldre (än mig)) människor.

Lite ledsen för att Dirty Dancing filmen inte funkade... men jag satte på en gammal favorit ´Det Levande Slottet´ istället : )

Oj, nu sågas det här i vardagsrummet där jag sitter i en stor grön fåtölj... Pappa sågar på en skiva som står mot väggen i sovrummet. För att det nya eluttaget ska få plats.... en elektriker var här idag för att sätta eluttagen på andra platser i mammas och pappas sovrum. Han var riktigt snygg också hann jag se. Lång, bredaxlad, söt och snäll och händig. Hehe lite pinsamt att han skulle se en i myskläderna här hemma bara ;P

Nu ska jag fortsätta med annat. Ha en bra kväll! =)




Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback