God middag

Jag tog gröt till frukost ; ) och till lunch blev det rester... sen gick jag ut och tog tåget till Tullinge. Det är alltid trevligt att träffa min frisör, hon är så gullig och hon pratar om sin söta fluffiga katt. Hon skulle hämta en ny liten kissemisse till familjen den här veckan som skulle heta Donna. Hur gulligt är inte det? =) Jag blir alltid så himla sugen på att skaffa katt när jag tittar på bilderna på hennes lilla krabat. Rasen heter Ragdoll för att den här katten slappnar av med varenda muskel i kroppen när man bland annat lyfter upp den ^^





Men jag var inte bara på besök hos min frisör bara för att prata om katter utan jag klippte mig ju också! bild kommer kanske upp senare ikväll.

Snart är det middag här hemma, pappa kom hem nyss. Det är lite roligt hur vi kommer och går här hemma under dagen. Först ut i morse var pappa sen syrran eller lillebror, sen kom pappa hem på förmiddagen strax före då jag stack hemmifrån. När jag kom hem sedan vid fyra-tiden så hade mamma varit ute en sväng och pappa gått igen och jag och mamma var ensamma hemma till lillebror kom hem strax efter mig och sedan syrran inte långt efter.. och nu kom pappa hem igen och nu öppnas nog inte dörren igen idag ;P usch vad jobbigt detta låter : )

Satt nyss och kollade på Andra Avenyn på svt play som jag missade igår. Det är riktigt roligt att följa faktiskt. Nu ikväll ska jag fortsätta att titta lite på en anime serie som jag började titta på i morse som heter K-on. Ibland hittar jag roliga serier =)

ops, nu ropas det till matbordet! hörs senare : )


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback