Det ser ljust ut

Dagen startade väldigt tidigt idag. Men det var det värt för nu känns allt mycket bättre, jag vet precis vad jag ska läsa och skriva till nästa examinationsuppgift.
Förresten (jag borde ha stannat och tagit bild på den) såg jag en liten "vattenskvätt" i rännan vid St Eriksplan i morse som såg precis ut som en fjäril! Hur snyggt som helst låg den där med sina vingar utsträckta och såg vacker ut. Förgyllde min morgon lite : )

Nu är jag hemma och vet inte riktigt vad jag ska göra, jag har iallafall planerat kvällen - jag ska ut på stan med bl a syrran : ). Men just nu vet jag inte om jag ska starta pluggandet eller om jag ska städa i mitt rum (för pappa har precis tvättat sängkläder och då känns det som om man borde "tvätta" resten av rummet också).

Ha en trevlig eftermiddag så hörs vi senare : )

mumin C:

Skrivet av: memii

fin blogg :)

2009-09-25 @ 16:17:02
URL: http://imemii.blogg.se/
Skrivet av: ' FATMA

Tja! Hur har din dag varit? :) Händer det något specielt i helgen

2009-09-25 @ 18:17:11
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback