Torsdag kväll

Sitter just nu i köket och dricker kaffe och äter på en smaskigt wienerbröd. ^^ Det är lite svårt fortfarande med tandställningen men det har slutat göra ont (känns som om man har huvudvärk i munnen). Mysigt.

Jag har bestämt mig för att börja ta tag i skolarbetet på riktigt nu. Det är fortfarande ett par uppgifter som inte är klara än och en hel vecka har nästan redan gått.
Nu blir det inga serier. Iallafall fram till helgen. I helgen har jag gett mig tillåtelse att se på serier igen för då ska jag ta det hur lugnt som helst och helst inte passa några tider och gå upp tidigt. Även om det bara är sex timmar om dagen så tar det mycket på krafterna att ha ansvar och se allt omkring sig och vara ute länge... från att sitta i en bänk i högst tre timmar, en eller två gånger i veckan.

Mm... mandariner.... eller zatsumas? Ska pressa in lite vitaminer nu medan det finns hemma :)

Jag skulle vilja fråga er läsare... ni är få men några yttepyttesmå läsare har jag... ni får ta och fråga mig något. Fråga vad som helst! om vad som helst, bloggen, om mig eller vad som helst. Det skulle vara kul tycker jag, att skriva om något annat någon gång. Så fråga på! :)

Hade bra sålänge :)



Jag tar ju med matlåda till förskolan varje dag.... det har fått mig att funderar på att prova på en bento någon gång.. :)
(japansk bento = lunchlåda)


Skrivet av: linnea

1. varför vill du bli förskollärare?

2. Bästa boken?

3. Bästa film?

4. Var i sverige skulle du helst av allt vilja bosätta dig?

5. Om du fick välja att ha en jättestor talang, inom vilket område skulle det vara då?

2009-10-16 @ 18:44:51
URL: http://nealiten.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback