Statistik

Jag har inte så många läsare. Jag vet inte heller vilka det är. Om det är olika varje dag eller om det är ett par stycken kompisar som kikar in lite då och då (undantaget för de få jag vet kikar in ibland).

Såklart är det kul med läsare, även om det bara går att räkna dem på en hand. Jag undrar om jag någonsin kommer ha många läsare. Min avsikt är inte att bli en av de stora bloggarna. Jag tycker som sagt bara om att skriva av mig och skriva om saker jag tycker om. Det är också ganska häftigt att ha sin egna designade sida som man får uppdatera hur man vill och när man vill. Men det är ju kul att ha läsare och få kommentarer ibland :)

Kanske kan "avslöja" min statistik?...... jag har som mest fått tolv besökare (på en hel dag) men det är oftast omkring fem som kikar in på en dag. Jag är glad att ni gör det!! Ni som gör det :)



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback