Start på veckan

Första dagen startade bra. Gick upp tidigt, så tidigt att jag tillochmed hann träffa pappa en stund på morgonen (han går alltid till jobbet supertidigt på morgonen). Det var det mindre tråkiga idag, att gå upp tidigt. Det var mörkt när jag cyklade till förskolan. Jag var med på planeringsmötet. Sen följde jag med ut och lekte bland annat kurragömma med barnen ut i skogen, satt och gjorde en liten pärl-ring idag också ^^. Annars har det varit en lugn dag och jag slutade tidigt eftersom jag började tidigt. Nu är jag hemma och har tagit en dusch och en kopp kaffe och ska börja plugga snart.

Som jag nämnde så kom syrran hem igårkväll. Kul att ha henne hemma. Kanske hittar på nåt kul i helgen :)
Nå, nu ska jag fortsätta med att lyssna på bandit och börja plugga och sätta på en till kanna kaffe. Ha en fortsatt trevlig dag :)


Bevis på att jag är scout ;) Här är en bild på mig och lillebror i scoutskjortan för ett par år sedan ^^



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback