myskväll

Jag har lyckats plugga lite. Det är jag glad över. Men det var ändå inte mycket och jag fastnade på uppgifterna. Får plugga lite mer imorgon.

Nu har jag kommit på att jag är sjuk. Hittills är det mamma och jag i familjen som har drabbats. Det började i natt. Näsan täppte igen. Men det var inte fören på dagen som jag blev väldigt snorig... och hostade lite också. Nu lite senare så har jag blivit lite seg också, det följer väl med förkylningen. Feber har jag antagligen inte (har dock inte kollat). Jag blir vanligtvis inte sjuk, men ibland kommer nån förkylning. Så är det.... och kvällen får fortsätta med mys i soffan med varma drycker och japanska serier. <3




Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback