Mohahahaha

Nu ser ni. Det ser annorlunda ut, eller hur? Jag har ändrat designen. Äntligen har jag listat ut hur man gör. Det känns bra. Fler uppdateringar kommer skådas idag antagligen. Det är fortfarande en del grejer som jag vill ändra. Jag hoppas att jag inte skrämmer iväg läsare på grund av ändringarna nu. Det vore tråkigt. Säg till vad du tycker =)

Jag har inte bara suttit och lekt med bloggen idag. Jag har pluggat sen imorse. Det har gått ganska bra och jag har 2 och ½ uppgift kvar att göra den här veckan har jag bestämt. Så jag har kommit en bra bit ändå.

Ha en bra kväll så hörs vi senare =)

funderar på om denna söta figur ska få vara på bloggens bakgrund (?)

Skrivet av: david

skitsnyggt ;)

2009-10-08 @ 18:12:22

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback