Mitt i veckan

Hemma igen efter en dag på förskolan. En vanlig dag, antar jag.

Jag har precis betalat medlemsavgifterna på Lärarförbundet och Lärarnas Riksförbund. Det finns två stycken och jag är medlem i båda två nu under studidetiden, för det får man. När jag börjar jobba måste jag välja mellan dem och då måste jag betala en månadsavgift också. Nu får jag bara betala i början, en liten startavgift och resten av min studidetid är helt gratis på de här förbunden.

Resten av dagen.. eller kväll är det ju snart... ska jag försöka börja plugga igen. Min uppgift är inte bara att leka med barnen - jag måste skriva och jobba lite också. Skönt om man får uppgifterna klara (och hela arbetet också förresten) den här veckan så man får helgen och nästa vecka ledig.

..och igen - superskönt att komma hem till sin egen musik. En annan fröjd med att komma hem är mina serier ^^ jag ska klämma in de sista fyra avsnitten på serien jag tittar på nu ikväll.

Love to you all :)



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback