Metall i munnen

Så... imorse åkte jag till min tandreglerare på odenplan (jag har en vanlig tandläkare också här i Väsby som jag går till). Det gick ganska snabbt och det gjorde inte ont alls. Och jag är faktiskt väldigt nöjd med resultatet.

Jag har inte uppdaterat på hela dagen, det är lite dåligt. Men efter tandläkarbesöket kom jag bara hem och fick i mig lite mat (spenatsoppa - typiskt att det fastnade i tandställningen) och efter det tog jag en snabbare dusch och sen bar det iväg till mina morföräldrar med syrran. Syrran skulle lämna en resväska som hon lånat av våra söta morföräldrar. Vi satt och pratade och tittade på kort ganska länge =) Efter det gick jag och syrran och köpte godis ^^ så därför har jag inte hunnit komma till datorn förren nu :P

Planer för resten av dagen är väl att bädda rent och äta fredagsmiddag med familjen och sen ta det lugnt - myskväll. Nu ska jag titta över skolarbetet och se om det finns nåt som jag har lust att fixa till just nu, annars väntar jag med det till imorgon.

Hörs senare!

..och här kommer en bild på mitt nya smalj. Vad sägs?



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback