Lördagsmorgon

Härlig morgon. Helt underbart att sova och vakna upp i nytvättade sängkläder. Vaknade ganska tidigt och har inte gjort så mycket men nu har jag smått börjar plugga. Men det har jag egentligen ingen lust med.
Inatt vaknade jag och hade lite ont i tänderna men när jag vaknade i morse hade jag bara ont i ena hörntanden. Morgongröten gick bra att äta och jag hade inga större problem till för en stund sedan. Jag gjorde mig en smörgås med gurka på. Det gick ju inte. Jag fick skära med kniv och gaffel för att få i mig mackan för det gjorde för ont att tugga. Så nu har jag lite ont.
Vad knepigt det ska vara. Ipren eller alvedon ska tydligen funka, jag kan inte ta ipren så jag tar alvedon men det verkar inte funka så jättebra. Hoppas det blir bättre snart. Hoppas också att det inte blir för krånglig mat ikväll för då är jag bortbjuden till morbror, han har födelsedag imorgon så vi firar honom idag.
Hoppas heller inte att det blir krånglig mat borta på förskolan som jag ska vara på nästa vecka. Inte nog med att jag kommer med krav på att få vegetariskt, helst soppa också :P
Nu ska jag försöka fortsätta plugga.
Ha en bra dag.


tänk att få vakna till det här varje morgon...



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback