Innedag

Jag har spenderat hela dagen inomhus. För jag var med de äldsta barnen när de hade grupparbete idag och det var inomhus. Det var roligt att leka alla de nya lekarna som de fick prova på! Så dagen gick ganska fort... plötsligt satt man vid mellis och det var dags att gå hem (cykla för min del).

Dagen fortsätter med plugg. Jag måste bli färdig nu ju! Jag har väl tre uppgifter kvar tror jag. Om jag är riktigt duktig blir jag klar med det idag men det får vi se... känne rmig inte så jättetaggad just nu men jag har precis satt på en kanna kaffe så det kan bli ändring på det :)

Jusste! Idag kom jag ihåg! Bara för att jag glömt alla andra gånger. Idag visas nästa avsnitt av Andra Avenyn. Det ska bli spännande! Det får bli min belöning för att ha pluggat ordentligt idag. Så då pressar jag nog mig själv lite mer också :)

Ha en fortsatt trevlig dag så hörs vi!


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback