Helgdag

Vaknade av att mamma hade glömt att stänga av sin väckarklocka på mobilen. Signalen är som en vanlig ringsignal men den var lite dov och den störde egentligen inte så mycket men tillräckligt för att man skulle uppmärksamma den. Jag fattadade inte vad det var först... om det var någon som ringde utanför fönstret eller här hemma eller vad det nu var (har inte hört mammas väckarklocka förut). Så jag steg upp klockan 7 för då var jag vaken och hade inte lust att ligga i sängen längre. Satte mig och tittade på resten av serien som jag började titta på igårkväll (Hatsukoi Limited) och snart efter det bjöds jag in till köket där pappa hade kokat gröt :) Det är alltid trevligt att få grahamsgrynsgröt på morgonen (nästan som mannagrynsgröt).... det lägger sig som bomull i magen :).

Nå idag ska jag plugga... åtminstone några timmar. Minst tre. Så jag inte känner så stor skuld för att jag bryter mina mål och förväntningar om mig själv.
Jag har iaf skrivit lite på en presentation om mig själv som jag ska sätta upp på anslagstavlan på förskolan när jag börjar. Den är till för föräldrarna så de vet vad det är för människa som har kommit dit och ska vara med deras barn i en och ½ vecka. Men jag ska ha en bild till den också.... det måste jag fixa så snart som möjligt.

M-mm... ha en trevlig lördag nu. Ät massa lördagsgodis ^^
Vi hörs!

man känner sig verkligen kaffeberoende när man sitter och pluggar ständigt



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback