Hej!

Vilken dag!
Startade med muntlig examination som gick bra. Vi satt i liten grupp på fem och sedan skulle vi sitta och diskutera, det var ganska roligt. Bra slut på den kursen. Hoppas jag får jobba med några av de i framtida kurser.

Syrran och jag slutade samtidigt så vi möttes upp i stan och shoppade lite, men det var bara hon som hittade något. Fast jag hittade min kappa! Som jag skrev om för någon vecka sedan. Den har jag lagt undan tills på måndag då jag ska komma tillbaka med lindexkortet så jag får 25% rabatt på den :)
Vi hade bestämt att vi skulle käka inne i stan för det var ingen speciell middag hemma och mamma uppmuntrade oss att käka inne i stan om vi ville. Vi käkade i Kungshallen. Pizza var vi sugna på :) (syrran på bild)



På tåget hem träffade vi på en kompis, det var trevligt. Vore kul om hela kompisgänget kunde träffas snart igen :) Nu är vi hemma och vi båda satte oss vid datorn. Mitt säkerhetsprogram har fortfarande inte kommit så jag laddade ner samma program som syrran istället. Så nu har jag säkerhet när jag går in på internet. Bra!
Kvällen fortsätter med min serie :) så... ha en bra kväll så hörs vi :)


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback