Goddag

Söndag. Vad är det meningen att man ska göra då? Just den här söndagen ska jag iallafall inte göra något speciellt. Bara skriva klart en liten presentation om mig på ett papper som jag ska hänga upp på anslagstavlan på förskolan (information för föäldrarna, kan va skönta för dem att veta vem jag är som tar hand om deras barn). Förutom det så ska jag förbereda mig lite för imorgon, bland annat ta fram ett par skor som jag kan ha som innomhustofflor. Sen borde jag nog kolla om min cykel mår bra, jag ska nämligen cykla dit varje dag eftersom det ändå ligger en bit bort och bussen som går dit går kanske en gång varannan timme. Men det ska nog bli skönt. Tänk dig en allé med röda lövträd och grusväg och åkrar på sidorna. Det ska inte var anågra problem. Jag ska nog ta med mig kameran varje dag ifall jag får lust att fota...

Hör från köket att dte är någon som rakas... nämligen lillebror... syrran rakar lillebror. Han var missnöjd med sitt hår och krävde att bli rakad. Inte helt rakad men en del hår ville han få bort. Ska gå och titta hur det ser ut, syrran kanske har gjort helt fel ;P

Ha en bra dag =)


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback