Duktiga Lovisa

Jag känner mig duktig! Jag har gjort en hel del med arbetet idag. Svarat på de mindre frågorna. Arbetet innefattar fem frågor och omkring tre till fem delfrågor på varje. En av delfrågorna på varje fråga ska jag svara på genom min VFU (verksamhetslagd utbildning) så de delfrågorna sparar jag till nästa vecka då jag börjar. Fram till det har jag tänkt bli färdig med resten av frågorna. Jag är på god väg känns det som. :)

Nå, det känns som om jag babblar om samma saker varje dag och i varje inlägg. Det kanske är tråkigt. Att läsa. Jag själv kan nog inte se det eftersom jag gillar att skriva av mig och skriva om min dag och lite vad jag tänker. Men iförsig är det sjukt mycket jag tänker på som jag aldrig kommer att kunna få ner på papper (datorn). Det skulle nog vara intressant att läsa va? ;)
Det skulle jag gärna skriva om här på min blogg om jag nu bara kom ihåg varje gång vad jag har tänkt och funderat på. Men jag är ändå ganska ny på att blogga så jag kanske utväcklar den här bloggen till något roligare så småningom. Och snyggare hoppas jag att den kan bli. Alla dessa koder förstår jag mig inte på, om jag gjorde det så hade den varit riktigt uppiffad ^^

Juste, jag skulle lägga upp en till bild på min nya kjol. Jag är så nöjd med den :)


(Jag vet, mina ben ser jättekonstiga ut; den ena ser smalare ut)


Ha en fortsatt trevlig kväll =)


Skrivet av: Moa - En magisk purt til en anan värd

Fin kjol! Och åh, tack för din kommentar!

2009-10-06 @ 22:03:27
URL: http://www.moa-fatamorgana.blogspot.com

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback