Uppdatering

Fortfarande förkyld. Men det blir tydligen lite bättre efter att jag har tagit näsdroppar. Men nu har jag fått ont i huvudet också.

Jag har suttit hela dagen och tittat på Ai Yori Aoshi, så den tog slut. Men det finns tydligen en efter-serie på tolv delar, så jag är inte klar ändå :)
Medan jag har suttit här så har syrran bland annat varit i centrum och shoppat samt bakat en kaka nu på eftermiddagen. Päronen var och handlade en möbel och lillebror har också varit ute en sväng. Mycket har blivit gjort men jag har suttit på samma ställe. Det har varit lite tråkigt på ett fysiskt sätt eftersom jag inte rört på mig så mycket, men serien har varit spännande.

Just nu håller pappa och syrran på och flyttar grejer i vardagsrummet för att sätta dit den nya möbeln. Och mamma fixar middagen tror jag. Så det blir kväll idag också. Lördagskväll. Kanske man får smaska på syrrans kaka sen.

Jusste... lillebror brukar få en pumpa varje år som han gör en läskig gubbe av. För han är den enda som verkligen vill göra sådana haloweentraditioner :) Såhär ser årets pumpa ut :)



Ha en trevlig kväll :)

Skrivet av: nea

haha alltid kul med någon som håller traditionen vid liv :)

2009-10-25 @ 11:11:52
URL: http://nealiten.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback