Vinter!

Tro det eller ej men det är ju vinter nu! Och det tycker jag om! Jag förstår inte varför alla klagar på att det är mörkt och kallt och trist. Det är ju vinter, en supermysig årstid! Jag kan knappt vänta tills det kommer snö och man kan gå på långa promenader och bara njuta av snön som landar på nästippen. Det är en fin syn! Och jag har bara goda minnen från vintern. Och julen framförallt! Det längtar jag också till. Julgranen och alla ljusstakar och stjärnor som lyser upp i mörkret, hur mysigt är inte det!? Och när det kommer snö, som lägger sig, så kan man ju åka pulka också! Superkul! Jag har som sagt underbara minnen från vintern och blir lite ledsen när alla klagar. Vintern har ju knappt börjat! Det är mycket att se fram emot! :D



tänk vad roligt man har med snö :D


Skrivet av: Anonym

Jag håller med, jag längtar också till snön och kylan :P

2009-11-18 @ 19:57:31

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback