Vinter (?)

Jag var ute på en liten promenad i regnet för en stund sedan. Och vad såg jag då? Jo jag såg hela två adventljusstakar i fönstren i mitt hus! Gissa hur glad jag blev? :D
Jag sa i tidigare inlägg att det är ju vinter nu(?) men jag är nog lite osäker. Jag vill gärna tror att man ska säga vinter nu för december och jul är nära inpå. Men det är ju fortfarande en del löv på träden och det är fortfarande höstfärger kvar ute. Men om jag börjar säga vinter nu, blir det de snart då?

Jag vill ha vinter och jul! Jag längtar tills jag får umgås med släkten igen! I år kommer vi va hemma hos oss som vi nog aldrig varit på julafton förut. Så det ska bli trevligt :) dock måste jag hjälpa mamma mycket med städa och baka och laga mat, men det gör inget, det är bara roligt :)

Förresten! Idag slog jag in min första julklapp :D den blev jättefin.

Hur många dagar är det kvar till julafton?


                         



Hylla vintern och julen! :D
                          


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback