Tråkinlägg

Lite dåligt med inlägg idag.... men inte med flit iallafall! Imorgon blir det dock dåligt också, under dagen. För imorgon är jag borta hela dagen. Först är det en kursintroduktion inne i stan och sen måste jag skynda mig vidare till ett hus bakom naturhistoriska riksmuséet... så jag kommer hem lite senare än vanlig tror jag.
Aja, det är väl bra med lite variation i vardagen... idag har jag inte varit nyttig nånstans t ex men imorgon kanske jag är det.

Just nu sitter jag och tittar på en favorit i repris. Lovely Complex heter serien om du vill veta :) Rekommenderas starkt :)

Hoppas alla har en trevlig kväll. Vi hörs i ett kanske lite roligare inlägg imorgon :)




Förresten! Jag har blivit lite extra sugen på julen idag. Sugen på att ställa fram alla ljusstakar och hänga upp stjärnor :) såg en massa julpynt när jag var på ärenden med mamma idag ju så det är därför. Jag är alltid glad runt jul för jag tycker den är så mysig :)


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback