Torsdag

Äntligen hemma och äntligen ett till inlägg :)

Idag har jag som sagt varit på kursintroduktion på två olika ställen. Först i aulan i gamla sveaplans gymnasium och sen i huset bakom naturhistoriska muséet. Lite krångligt att hitta och att åka men det gick bra. Fast det var värst när jag skulle hem när dagen var slut lite efter fyra. Då var det mörkt och jag skulle sätta mig på en buss och en linje som jag aldrig åkt förut. Jag visste att jag åkte rätt men jag var tveksam ändå.... så jag satt och tänkte att jag åkte åt fel håll och det var sååå många stationer. Men till slut kännde jag igen mig och kom fram till stationen där jag kunde ta tåget hem :)

Under dagen fick jag ett sms av posten som säger att min telefon kan jag nu hämta i kiosken där jag bor. Så det gjorde jag :) Mamma tyckte att det gick ju fort. Jag fick den ganska fort eftersom det var ju bara igår jag köpte den! Men då sa jag att "de hade väl inget bättre för dig". ;P

Så nu har jag suttit i säkert en timme och fixat och trixat med den nya telefonen. Hur man skickar sms till exempel är lite knepigt tycker jag :S Sen höll jag på i evigheter med att få in sim-kortet... efter ett tag kom jag på att jag var tvungen att ta ut batteriet för att få in simkortet ;P hehe
Men jag är supernöjd med telefonen ^^ den är supersnygg och verkar fungera bra ^^

 tomten kom tidigt i år ;) (även om jag betalade själv)

Skrivet av: nea

congrats!

2009-11-26 @ 21:19:46
URL: http://nealiten.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback