Tandläkarbesök

Halloj!

Har precis kommit hem från tandläkaren! Jag bytte bara ut de genomskinliga gummisnoddarna så det hela gick på två minuter. Fast jag var där ganska tidigt så jag väntade väl en kvart eller nåt. Det är ett ganska mysigt ställe. Om du känner till läkarhuset på odenplan? iallafall så är det mysiga stolar och härliga kataloger att titta i medan man väntar. Och duktig tandläkare såklart. Jag får komma och byta gummisnoddarna hur ofta jag vill och det är helt gratis. Gummisnoddarna färgar ju av sig när man äter vissa mål och dricker kaffe som jag gör, så det är jättebra. Nästa gång blir före jul. Då hinner jag bli julfin i munnen ;P men jag skulle ju förstås få tandställningen där nere runt jul också... vet inte exakt när.

Imorse gick jag upp vid 7. Då var det ingen uppe förutom jag och syrran hade redan stuckit tydligen. Men efter ett tag så började jag undra så jag tittade om de verkligen låg och sov. Det gjorde de! Men jag tänkte att lillebror ska väl till skolan(?) så jag väckte honom och sa vad klockan var och frågade honom om han hade sovmorgon..... och det hade han men han var inte arg att jag hade väckt honom som tur var :P

Nu då... det är inte lunch än så jag ska plugga lite. Det ska jag göra resten av dagen också. Behövs verkligen!

Hörs senare :)



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback