Sysselsatt men ändå inte

Gissa vad jag har gjort idag? Jag har suttit och kollat på Lovely Complex hela dagen. Fast jag har förstås ätit frukost och lunch, diskat och hjälpt till att bära upp matvaror också. Men annars har jag bara varit jättelat och suttit vid datorn. Det jag borde göra är att läsa, för jag ska ha läst en hel bok till nästa vecka. Det går ju inte så fort eller hur? Men är det ok att vara såhär lat? Nä, jag tror inte det.... man mår så dåligt efteråt och det känns som om man inte har någon kraft kvar eftersom man knappt har rört på sig (iallafall jag). Så därför slutade jag nu och ska göra något annat. Jag tänkte städa lite också.... och sen är det lite grejer som jag letar efter. Får se hur det blir med det.

Här hemma har vi (de) börjat sätta upp julbelysningar på balkongen och fönstren :) men ljusstakarna kommer väl inte upp förrän 1:a advent. Det är ju snart ^^

Förresten, något du kan se fram emot imorgon (det gör iallafall jag) är att jag får byta mina örhängen! Man måste ju ha ett par örhängen i, i sex veckor innan man får sätta i sina egna. Så imorgon får jag äntligen sätta i mina egna och det ska bli väldigt roligt att utforska vilka slags örhängen som passar mig bäst ^^ så förvänta dig bilder ;) hehe vad töntig jag är ;P

Hörs senare :)


^
huvudpersonerna



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback