syskonkärlek

Jag hör plötsligt en massa skrik och skratt från mitt rum... så jag går dit. Då hittar jag bror och syster... storasyster slår lillebror på armen och han skrattar och säger aj och säger att det gör ont. Jag bara står i dörröppningen och tittar på dem... frågar vad det gör. Lillebror pekar och klagar över att storasyster slår honom. "Varför slår du inte tillbaka då?" frågar jag.... men han säger att "man får ju inte slå tjejer ju". Meh... varför går han bara inte därifrån eller slår tillbaka tänker jag.... !!! Så jag börjar slå honom några gånger också ;D och säger "varför försvarar du dig inte!!!?!" haha han är lite rolig ibland. Syrran fortsatte småtjafsas med honom och han höll på lika mycket tillbaka. Hehe jag hör nu att det fortfarande håller på och lillebror skrattar högt :D hehe ibland är man speciellt tacksam för att man har syskon ^^ (slåss ska man förstås inte göra och speciellt brorsan och syrran håller på och tjafsar mycket så jag brukar vara den som säger åt dem men då tycker de att jag förstör det roliga) ;D

 

 



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback