Sprutor och telefoner

Telefoner är roligare, eller hur?

Skulle gå och ta sprutan idag mot baconförkylningen... skrev på en hälsodeklaration och ställde mig i kö till och med... men när jag kom fram fick jag den inte!! för de var osäkra på en grej och jag måste ringa min läkare först, innan de låter mig ta den.
Mamma och jag tyckte det var jättedåligt men vi ringde iallafall, men kom inte fram. Så vi åkte därifrån och fortsatte med nästa ärende.

Telefon till mig!
Vi bestämde att jag ska betala min telefon själv och någon kanske sponsrar mig lite. Syrran har betalat sin senaste telefon och fick den andra före det (hon har haft två telefoner mer än mig hittills), så nu bestämde vi såhär. Så det var vad jag och mamma kollade på. Telefoner. Jag fastnade för en!! Men vi gick vidare för att leta efter bästa pris eller om de finns erbjudande i andra butiker. Men jag kunde inte sluta tänka på den telefonen och priset var ok. Så nu är den betalad och beställd. Kommer nästa vecka och jag är jätteglad för det :)

Såhär ser den ut. Röd och fin :)



det roliga med den är att den är sne :D

Nu är klockan redan halv tre så jag ska göra mig lite kaffe och sen läsa lite i en kursbok. För jag börjar nämligen på min nästa kurs imorgon!

Hörs senare :)


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback