Plugg

Nu har jag skrivit ca fem sidor med anteckningar från ett kapitel ur en bok av alla mina åtta böcker. Anteckningarna ska jag använda imorgon när jag redovisar om det här kapitlet. Det ska väl gå bra, men jag kommer antagligen läsa en hel del innantill.
Det här är egentligen inte vad jag vill hålla på med, men imorgon ska jag fråga min kursledare ett par saker så jag kan starta på min examinationsrapport. Jag orkar inte sitta och vänta till sista veckan och behöva sitta sent på kvällen ninnan allt ska vara inlämnat. Då blir jag stressad och psykiskt instabil. :P Nädå, men det är så himla jobbigt att stresskriva bara. Sååå mycket enklare att sitta i lugn och ro och läsa och skriva i sin egen takt och på egna initiativ och på egna utsatta tider.

Dags för lite rast. Kanske se nåt till avsnitt på serien jag tittat på nu. Fast kanske bättre att börja läsa direkt ur någon av de andra böckerna. Men det känns lite konstigt när jag inte vet vad jag ska leta efter i texterna... jag kan ju inte bara läsa böckerna rent ut som en roman?

Hörs senare :)



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback