Mörkt

Nu är det rekordmörkt ute! När jag gick hem från stationen nyss var det jättemörkt. Dessutom var det redan mörkt när seminariet slutade. Det är verkligen deprimerande att komma in i en sal på dagen då det är ljust och sen komma ut från det tråkiga seminariet och ser att det är mörkt ute. Man märker verkligen att det är slöseri på dagarna att gå på de där seminarierna. Jag jobbar bättre själv istället.
   Men nu är det ju inte alltid deprimerande med mörker. Det kan vara riktigt mysigt också! Att se tända adventljusstakar i fönstren eller att se stjärnhimlen :) men det är också mysigt att krypa ner i soffan med en kopp te när det är mörkt ute.

Nu är hela familjen hemma redan. Jag kom hem näst sist för syrran slutade en aning senare än jag. Hon jobbar med kundtjänst på 3 kan jag berätta ;). Dagen slutar ganska bra för det blir tydligen tacosmiddag hos oss ikväll :D precis det jag är sugen på!
Efter middagen planerar jag att plugga. Jag kanske bara pluggar imorgon också, så kan jag ta det lite ledigare i helgen? Men det är en föreläsning imorgon... jag undrar om jag orkar gå på den.
Aja, nu ska jag gå och hjälpa till i köket så middagen blir färdig nån gång! ;D

Hörs senare :)

visst får du också känslan av att den här stjärnan hade varit finare om det hade varit lite ljus i den? :)



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback