Min lördag

Härlig dag på stan! Jag tycker mycket om att sitta på tåget, titta ut genom fönstret och lyssna på musik :) Mycket folk på stan som vanligt, och en dag som denna... snart jul och mitt på lördagen står massa medelålderspar i kassan på hm:s barnavdelning... gissa vad de gjorde där? ;)
Jag har iallafall hittat några fynd :) det var meningen att jag skulle ta en sväng för att försöka hitta julklappar (första julklappsrundan i år) och jag hittade en julklapp till mamma. Men resten av fynden är till mig haha ;D

OBS! Inga större juldekorationer är upp än i stan. Det hade jag faktiskt velat se :/..... men jag får vänta lite till. Förhoppningsvis plockas ljusstakar fram här hemma snart iallafall.

Här är mina fynd :)



Långa och varma sockor (tänker ha på mig dem på julafton:D)



supermysiga ju ^^



Supersöta hårspännen som bara låg och väntade på mig :D



Nu är jag hemma, som du säkert redan har förstått ^^ och här hemma håller vi på att grejja och fixa en massa grejer. Bland annat har mamma och pappa fixat så internetuppkopplingen är mycket bättre i mitt rum. Jag har tidigare alltid suttit i vardagsrummet i soffan, men nu ska jag börja sitta här i mitt rum igen. Jag har fixat mig ett litet myshörn ;)



Bra! Nu kanske jag inte får lika ont i ryggen. Jag kanske pluggar bättre vid skrivbordet också. När man sitter upprätt händer det saker ;)

Nu ska jag ta mig ett mellanmål och börja plugga.
Vi hörs lite senare :)
Är det någon har planer ikväll förresten?

Skrivet av: nea

men åh vad snygga strumpor och gulliga hårklämmor!

2009-11-21 @ 17:52:11
URL: http://nealiten.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback