Lördagspyssel

Idag var det för kvavt i rummet när jag vaknade. Vad jobbigt. Varför blir det så egentligen? Är det för att det alltid är två som sover i samma rum? Men det brukar vara ganaka kallt ändå när man precis går och lägger sig...

Hela morgonen tittade jag på serier. Man blir ganska seg av sig då... (lägg märke till att jag oftast nämner mig själv som "man" här i bloggen ;P) Sen var det plötsligt lunch så då samlades hela familjen (ovanligt nog) vid matbordet och åt en riktig lunch. Kaffe och sockerkaka efteråt. Sockerkakan var väldigt god! Vad duktig jag är! Pajen igår var förresten jättegod också! Lyckad fredagskväll :)

Syrran och hennes kille ska ut på stan idag också. På dn-grejen som är idag tydligen. Men jag stannar hemma. För att försöka gå igenom mina böcker. Det är dags att göra något åt högen med kurslitteratur. Jag kan inte fortsätta skjuta upp det bara för att jag inte vet hur jag ska forma min examinationsuppgift. Jag fick en kommentar i ett inlägg nyligen från en kompis. Hon läser en kurs nu som jag ska börja läsa efter den aktuella. Då får man tydligen inte veta vad examinationsuppgiften är förän 48 timmar före den ska vara färdig. Så jag tänker... jag ska väl inte klaga ändå.
....så nu ska jag försöka läsa lite. Efter det kanske gå på en promenad för annars mår jag inte bra. Sen..... mer serier!!! ^^

Förresten, igår vid middagen.... hann inte se doobidoo för vi satt nästan fram till tio :P så jag såg programmet imorse på svt play. Programmet var sjukt kul! Programledaren Lasse Kronér är ju alltid kul och den här gången var Nassim al Fakir med (tror han stavas så) och man märker ju att han håller på med barn-tv, han är överallt och är sjukt kul han med ^^    Doobidoo REKOMENDERAS


Skrivet av: Leia ♥ - det lilla extra

har ni inte ventilen öppen?

2009-11-07 @ 18:39:35
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback