Julförberedelser

Idag följde jag med mamma och syrran till IKEA. Vi handlade en stor lykta och ett stort ljus som nu står på balkongen :) Vi var också en sväng på outlet och handlade en löpare till vardagsrummet.

Nu är alla stjärnor och ljusstakar uppe här hemma och det ser jättefint ut :)

Idag bytte jag ju mina örhängen som jag berättade om igår. Jag har väl inte så många örhängen själv så det är ju därför jag önskar mig det i julklapp :) men jag frågade mamma idag om hon kunde ta fram sina örhängen och visa mig (hennes hål har nästan växt igen så hon använder inte örhängen). Jag hittade ett par som jag vill ha på julafton. De är diskreta men ändå inte. Hehe du får se själv på bilden.... det är den högst upp till höger.


De jag har på mig just nu är ett par silverdöskallar ^^
Det är riktigt fint med örhängen :)

Dagen fortsätter med middag tillsammans med en gammal klasskompis om några timmar :) efter det vet jag inte vad som händer. Fast det är en annan kompis som fyller år idag så jag vet inte hur det blir med min ett år gamla present till henne. Det är väl på tiden att hon får den nu ;)

Hoppas alla har en trevlig lördag :)



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback