Jag vet inte vad jag ska göra

Vad finns det att göra? Det naturliga är att fortsätta med pluggandet. Men jag vill inte.

Ska jag starta en ny serie? Ska jag surfa på youtube? Ska jag läsa en bok? Se på film? Rita? Eller vadå?

Om jag nu inte ska plugga (har jag bestämt mig för, för att jag verkligen inte vill just nu och för att jag ska göra det imorgon) så kan jag väl roa mig med vad jag vill?

Isåfall, om jag får välja själv fritt.... så vill jag nog titta på en film :)

Vilken?

Ska slå upp på http://ch131.com/ om det finns nåt... annars tittar jag väl på nåt som finns i hyllan eller så tittar jag på en serie istället.

Ha en trevlig kväll :)


(appropå film och bilden... jag vill gå och se 2012 på bio! någon annan som också vill det?)


Skrivet av: nea

du kan fylla i en sån där rolig lista ^^ sök "rolig lista" på google ^^

2009-11-12 @ 20:45:03
URL: http://nealiten.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback